Tuesday, January 15, 2013

hatiku HANYA milik DIA..

Sedikit kupasan daripada forum bicara hati: hatiku HANYA milik DIA di USMKK [06/12/11]

#ada 3 cara mengenal cinta:
1) rasa rindu~{Akan "call" waktu yg bukan kebiasaan kita "call"..}
2) rela hati~
3) berjinak2 @ bermanja2...

jom kita muhasabah...kita ada x ciri2 ny,dlm kita mengejar cinta ILLAHI~
insya'ALLAH kalau ada,kita memng 'dilamun' CINTA TERAGUNG ♥...
subhanALLAH~Alhamdulillah...^___^


#Imam Ali zainal Abidin..
dalam doanya..
"yaALLAH,jangan Engkau tinggalkan aku seorang diri..aku tidak mampu hidup tanpa bimbinganMu yaAllah..
YaALLAH..jangan Engkau tinggalkan aku pada manusia,kerna mereka selalu mengecewakan aku...
Yang MAHA BERDIRI,Lagi MAHA HIDUP,dengan Rahmat MU yaALLAH,jangan Kau tinggalkan aku walaupun sekelip mata..."

Amiin3 yaRABB~

itulah cinta paling AGung..CINTA ILLAHi♥

#satu petikan kata2 panel forum,Imam Muda Ustaz Hizbur Rahman..

Jangan curi nikmat ALLAH,(nikmat cinta)..sebelum nikmat itu jadi milik kita sebenarnya..nanti nikmat ALLAH itu hilang kemanisannya....

*JANGAN JADI PENCURI HATI/CINTA*

Wallahua'lam...sedikit perkongsian..semoga bermanfaat..insya'ALLAH~

0 comments:

Post a Comment